Κιβώτιο Ν DCT
Ένα ολοκαίνουριο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου DCT με 8 σχέσεις (N DCT) παρουσιάστηκε από την Hyundai Motor Company.
Το ολοκαίνουριο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου 8 σχέσεων (N DCT) εξοπλίζει το νέο Veloster N
Το νέο κιβώτιο Ν DCT εξοπλίζει πλέον το νέο βελτιωμένο 2020 Veloster N που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει συναρπαστική οδηγική απόλαυση διαθέτοντας ένα χειροκίνητο με την ευκολία ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Η επιτάχυνση του με το ολοκαίνοργιο N DCT σε 0-100km/h είναι 5,6 δευτερόλεπτα.
Νέες Λειτουργίες
- N Grin Shift (NGS)
- N Power Shift (NPS)
- N Track Sense Shift (NTS)
Το N Grin Shift (NGS) που επιτρέπει την αύξηση της ροπής κατά 7% από 36,0 σε 38,5kgf-m μέσω overboost για 20 δευτερόλεπτα που καθιστά ακόμη πιο γρήγορη την απόκριση και σαφώς προκαλεί το «χαμόγελο του οδηγού».
Οι επιλογές N Power Shift (NPS) και N Track Sense Shift (NTS) όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει με περισσότερο από 90% του γκαζιού, προσαρμόζουν τις αλλαγές των σχέσεων ανάλογα με τις συνθήκες όπως ένας επαγγελματίας οδηγός αγωνιστικού αυτοκινήτου για να παρέχουν τη βέλτιστη απόδοση.
Tο Veloster N διαθέτει μια πληθώρα επιλογών
Rev Matching
Launch Control
Overboost
«Το Veloster N αναδεικνύει τη φιλοσοφία της Hyundai στα αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων. Με το αναβαθμισμένο Veloster N με N DCT, οι οδηγοί αποκτούν ταυτόχρονα επιδόσεις και άνεση», δήλωσε ο κ. Thomas Schemera, Head of Product Division της Hyundai Motor. «Όποιος αναζητά μια διασκεδαστική οδηγική εμπειρία θα αδράξει την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Veloster N – ένα καθημερινό σπορ αυτοκίνητο με δυνατότητες πίστας αγώνων.»
- Πηγή: Hyundai Ελλάς
- Πηγή: Hyundai USA